Lista

Har man inge annat att skriva om så får det bli en lista :)

1. Hur gammal är du om fem år?
30
2. Vem var den sista du träffade?  Kassörskan på Ica i går kväll.
3. Hur lång är du? 164-165cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Proposal
5. Vem ringde du senast? Älsklingen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Anna: "Ja jag såg det, tänkte messa dig, men visste att du sov:) jag mår bra är ledig i dag :) hur mår du? KRAM"
7. Vad är dagens planer? Tvätta, köpa resten av Novas presenter. Åka på två års kalas och sist köra London fararna till Västerås flygplats :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms faktiskt, jag gillar inte riktigt att prata i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Extremt skillda
10. När såg du senast din mamma? 10 September 2006 :(
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 9.30 :)
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Det beror på humör och sällskap. Men trappan på Avenyn i gbg, tittandes på stan och Poseidon.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm... vet inte faktiskt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? En villa i Västerås :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och stängda dörrar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej jag har en hel del singlar som jag ärv av mamma och en del vanliga också :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar och Daniel har en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två med vi har 5 i sängen :)
23. Hur många landskap har du bott i? 3 st.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jorå, en gång för bara något år sedan. PÅ  MC DONALDS. Måste dock varit nå mer än fyllan.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpo
26. Är du social? Jag försöker, men kan vara ensamvarg i bland  med.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad och sorbé.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa ett hus.
29. Tycker du om kinamat? Mums :)
30. Tycker du om kaffe? JA!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller te
32. Sover du på någon särskild sida? Olika, om jag har svårt att somna så blir det magen.
33. Kan du spela poker? Njae
34. Tycker du om att mysa? Det bästa :)
35. Är du en beroendemänniska? jodå det är väl alla mer eller mindre.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej :)
37. Vill du ha barn? JA :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet OCH pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kaffe och huset.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och kommer det inte heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frukost i form av dinkelbröd med surdeg :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Älskling.
46. Välj ett ärr på din kropp? I pannan.
47. Vad har du för ringsignal? Someones calling you. Men borde byta typ NU.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det har jag
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På björnön mitt i vintern :)
51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan fylla på iaf :)
52. Har du fått fortkörningsböter? NEJ :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hallon och Hat.
54. Läser du dagstidningen? I bland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej bara från A :)
56. Dansar du i bilen? Eeeh nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Megapol, Rix FM eller Rock klassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Gårdagens redovisning på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? Oj det var länge sen. Ett drygt år sedan på en kompis pappas begravning.

 


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

45. Vem är den roligaste människan du känner? Älskling.



MEN HALLÅ... nu tror jag det blev lite fel ;P HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :D eller.. hmm.. älskling.. nä vänta det blev nog rätt.. för det är väl JAG?!?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback