Min lediga dag :)

Nu har snart min lediga dag sprungit förbi. Det ha varit en ganska bra dag.

Jag började med att städa ur garderoben på förmiddagen. När jag skulle vika första plagget böjde jag på huvudet och skulle ta upp plagget från sängen, då sprakade det till i nacken. Oj tänkte jag och försökte böja mig ner igen. Det gjorde skit ont och tog stopp. Nackspären var ett faktum. Usch. Men men gjorde klart i garderoben, så det blev någorlunda bra iaf. Slängde två pappkassar med kläder och grejer. Sen tog jag bilen och åkte och tankade och sen ner på stan och träffade Malin och Walter, extra mysigt och kul att ni kunde täffas. Kul att sitta och prata och uppdateras på allting :)

Sen hämtade jag upp Anna och vi åkte hem och sen gick vi ganska direkt ut på en längre promenad.*skönt*
När jag kom in och slappnade av sen kände jag verkligen hur ont i nacken jag har. men men. Jag får ju inte jobba på det stället det var sagt i morgon så jag ska ju palla med en heldag i kassan i morgon igen. Paj i nacken eller inte. Hoppas bara det är något bättre i morgon iaf. Annars vette fan.


Nu har jag precis tappat upp ett varmt bad som jag ska krypa ner i...

Vi hörs

EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Ja, vi tyckte också att det var jätte trevligt o ses! Får bli snart igen:)

Hoppas din nacke mår bättre snart...

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback