4 dagar kvar!

Jobbade till 17:00 i går, sen åkte jag direkt hem och tog en dusch och fixade mig lite grann. Efter en liten stund tog vi bilen ner till stan och åt middag på Spicy hot *mums* och sen gick vi en sväng på stan runt wasaparken, runt på stan . sen gick vi in på Varda och drack varsin kopp cappucion *mmm* Sen gick vi till SF och såg nya Beck filmen. Den var jätte bra  och spännande :)


Nu ska jag snart åka till jobbet igen. I dag är det 4 dagar kvar, men i dag har jag lyckats bytt till en lite kortare dag 11-15 *skönt*

Först ska jag ta en dusch och tvätta håret, sen bege mig i "min" extra blåa bil :)

Em♥

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

hallå.

nej men.. det lät ju drygt - nej ingen annan som klagat, vad konstigt (?)

ska kolla upp det - men tror tyvärr inte jag kan göra nått åt det då jag inte vet någon annan som märkt det på min sida, så det har säkert med ditt internet/rauter (hur det nu stavades ja) att göra.

Kram

Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Walter hälsar och tackar:)



Allt går jätte bra, bättre och bättre dag för dag:) Roligare börjar det bli också, man är mer utvilad och han börjar vara vaken mer och mer:)



Jo, växer gör han allt! Han vägde 5,5 kg förra veckan och var 56 cm! Så nu använder han sina bodysar i storlek 56 men han har också tjuvstartat och börjat använda nån av alla sina fina bodysar och dressar i storlek 62, han fick ju så många fina när han kom av släkt och vänner!



Hoppas du är friskare nu:) Kramar

2009-09-09 @ 23:04:50
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback