1:A Listan 2010

ÅRET.
Hur har året 2009 varit för dig? Ett medel år, ganska hektiskt och trist. Men andra halvan av året började vi leta hus lite intensivare och lyckades så småningom vinna en budgivning och vi är nu HUSÄGARE ♥
Bättre än förra året? Hmm...vet inte, jo kanske... 
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2009? Vi blev husägare, men flyttar 2010 :)
Har du flyttat under år 2009? NEJ men 2010 smäller det.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Vet inte... 
Isåfall vilken? Crazy med Gnarls Barkley var det 2009?
Har du kysst en främling? Nej

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? Bra ♥
Har du varit kär? Det har jag varit i flera år  
Har du sagt jag älskar dig till någon? Japp många gånger.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.

SORG & HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Tror inte det, HOPPAS INTE det.
Har någon i din släkt avlidit? Nej *tackolov* 
Har du slagit någon med knytnäven? Nej. 
Varit i slagsmål? Nej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Hm, njae. 
Isåfall vad? ...
Har du skämt ut dig? Det har jag nog, flera gånger säkert.
Har du ljugit för en vän? Nej det tror jag inte, kanske undanhållit nått kanske...
Har du varit ute en hel natt? Njae.
Har du blivit tagen av polisen? Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Eeeh JA.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Nej faktiskt inte. Becca hade egen säng i gbg :)


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? JA ♥
Har du förlorat en vän? Nej inte direkt.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ja det har jag.
Har du ljugit för en bästavän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Vänskapsrelationer har man hela tiden, men ingen annan relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback