Årskrönika 2009

Hela året ha generellt varit ett ganska medel år. Med mycket vardag. Har jobbat hur mycket som helst. Sen Daniel började jobba så har vi jobbat om varandra väldigt mycket och knappt sets.

Januari:

En bra chef slutade på jobbet, precis då vi börjat få bra kontakt.
Daniel var borta en del med sin praktik. bla i varberg.
Var duktig och körde hårt med träningen (vem gör inte det i januari)
Hagge fyllde 25 :)

Februari:

Danne har fortsatt praktik, mestadels i Stockholm.
Toksnöade och melodifestivalen pågick. Med Caroline af Ugglas, USCH.
Jag och Becca hade en "fotosession" i smällkalla snön på björnön :)
Kronprinsessan Viktoria förlovar sig :)
Jag gör allt för att knopa i hop en önskelista.


Mars:

Inleder månaden med gjordens förkylning med världens hosta och ont i halsen.
Anna kommer istället för mamma med sjukling påse :) *tack*
Martin fyller 40, kul 40 års fest.
Emil fyller 31.
Jag fyller 25 :) Kalas med massor med bakverk från Leila boken.
Patrik fyller 30, hejdundrande 30 års fest.
Jag och Daniel åker till sthlm och kollar på Buddy Holly och träffar Brolle efteråt. Avslutar kvällen med underbar drink uppe i skrapan (sthlm).

April:

Daniel åkte till sthlm igen :(
Tjejligan går på sminkkurs och dricker drinkar.
Lina fyller 25.

Maj:

Becca fyller 23
Daniel fyller 29, nästa gång är det 30.
Morfar bestämmer att han ska flytta och Härjar på som fan med mig.
Tjejligan åker till Kolmården, som Becca fick i present :)

Juni:

Sweden Rock averkades med konstant kyla. SÅ j*vla KALLT hela tiden. Inne som ute. Sov med 3 byxor 4 lagar tröjor och någon natt även Mössa. *guuud så kallt det var*
Daniel börjar sitt nya jobb, där han även hade sin praktik. SVK.
Jag och Anna gick på handledarkurs för körkortet.
Jag och Anna övningskörde en del.
Midsommar firades i Hökåsen.

Juli:

Underbart väder :)
En del dagar tillbringades på Lögarängen i solen :)
Världens musik kung dör. King of pop. Michael Jackson ♥
Allergisk som f*n.
Upplärning på Kom In
Daniel åker med syster till Rom.
Vi firar 4 år tillsammans :)
C fixade boende åt oss i GBG till våran lilla Road Trip.

Augusti:

Årets kräftskiva. Var ganska kul tror jag :)
Följer med Anna till djursjukhuset och avlivar en hamster :(
Jobbade på Kom In.
Jag och Daniel var i GBG och lyssnade på Niklas ♥

September:

Jag och Becca var i världens bästa stad.
Träffade på Bästa N tackvare att tåget var MYYYCKET försenat.
Myste, åt god mat, var på Liseberg, fotade och njöt av staden :)
3 År sedan mamma dog ♥
Träffade Walter för första gången.

Oktober:

Mamma skulle fyllt 52.
Svärmor fyller år.
Kanelbullens dag utan en ända kanelbulle :(
Kom i gång och tränade bra igen. (för en ´period iaf)

November:

Brolle fyller år :)
Fick grym nackspärr.
VI BLEV HUSÄGARE ♥
Mamma gratulerade till huset ♥


December:

Extrem nackspärr IGEN, denna gången ännu värre.
Letar julklappar.
Julbord med mormor och svärfar på Karlslund.
Daniel jobbar under julafton.
Jag firar jul hos Bodil.
Julen firas på juldagen i hökåsen i stället. Trevligt och fina julklappar.
Nyår firas i hökåsen.

2010
Blir ett bättre år tror jag. Året då mycket händer, hoppas jag. Vi flyttar in i vårat hus ♥
OCH firar femårsjubileum ♥




Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Vilket år.. Jag tror också 2010 blir ett kanonår.. de ska jag fan se till ;)



KRAM

Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Det var en hel del! Och Walter fick vara med på ett hörn också såg jag:)



Hoppas 2010 blir ett kanon år för dig! Och att det redan nu har startat bra! Kramar

2010-01-05 @ 16:21:01
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Anna

Nästa år får Tjejligan göra favorit i repris med Kolmården!! :D

Och 2010 KOMMER bli ett bättre år - härliga sommarkvällar i nya huset (fan om det blir lika kallt som på Sweden Rock...)

2010-01-05 @ 20:26:46
Postat av: Lina

Hehehe... menar det ;)

2010-01-05 @ 22:01:11
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå. Spännande att läsa =)

Tack för din fina kommentar här om veckan, jag håller med. Våra barn är BEDÅRANDE.

Haha ;)



Hoppas du haft en toppen helg. Kram

2010-01-10 @ 22:20:08
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Lina

hehe, jag minns förresten hur sur du var när morfar härjade om den där flytten, haha!

2010-01-13 @ 17:16:41
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken kanonfin blogg, hit kikar jag gärna in igen!!

2010-02-18 @ 11:04:32
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback