Tillbaka :)

Nu är jag ÄNTLIGEN tillbaka i denna uppkopplade värld igen. Det känns underbart. I dag fick vi äntligen paketet från Telia, som borde kommit för länge sen. Hela alltet skulle gå att börja användas i Fredags den 21:a men inte helt oväntat hade vi inte ens fått Digitalbox till tv´n och Gatewayen som skulle styra både, tv, telefoni och internet. Men nu så och det vi hitills installerad gick toppen smidigt. Tänker dock knöla lite med Telia och kräva ersättning för fredag-Tisdag då vi blivit lovade att det skulle funka, men vi inte hade hunnit få nå grejer.
Känns nästan lite ovant med internet igen, vad brukade jag rutinmässigt göra innan den trådlösa frånvaron?

Det kommer förmodligen bli en hel del mindre internetunderhållning framöver, då det finns annat som nu tar upp min tid. Men Det känns FANTASTISKT att vara tillbaka igen !

Vi har under den här tiden flyttat in i vårat älskade hus och håller varje dag på att installera oss mer och mer. Skriver mer om det senare då det börjar bli sent och jag har varit igång hela dagen..

EM♥

Kommentarer
Postat av: Anna

wiiiiie välkommnen tillbaka!! :D

Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Härligt att se dig tillbaka här:) Förstår att flytten till huset tar massa tid.



Supertrist att kursen redan är slut! Maj gick ju undan som bara den, när man hade roliga måndagarna att se fram emot:) Gillade Anders, han var duktig, hur gick kursen för dig? Kanske man kan få se några bilder?:)



Va roligt att du såg Walter i skyltfönstret! Vi blev riktigt nöjda över vår gratisbild:) Vore trevligt om vi kunde ses snart, har tänkt på dig men dagarna går så fort. Kanske kan få ihop något snart:) Vi får se till det helt enkelt! Trevlig helg. Kramar

2010-06-04 @ 13:49:50
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur går det med renoveringen? :) Kan du inte visa lite bilder? :)



2010-06-06 @ 11:53:30
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är bra med oss, jag har inte ätit socker eller kolhydrater på tre veckor och har redan gått ner i vikt och fått bättre humör (mitt blodsocker är jämt istället för att gå upp och ner), så när fjärde veckan börjar får jag börja lägga till lite kolhydrater och frukt om jag vill :) Ska iofs fuska lite på fredag och äta liiiite smörgåstårta när jag är på studentfirande :P



Annars så jobbar vi på, Robin har börjat på ica-lagret och jag började blev ju månadsanställd från och med 1 juni, så nu rullar det på som det ska :)



Haha, va? Satsar IKEA stort inför bröllopet? Kul att få vara någon annanstans att jobba lite :)



Yes, fika låter fint det :)



Vi har semester i slutet av augusti/början av september..... Känns låååååååångt. Men men. Kommer väl njuta desto mer med en veckas sol och bad sen, haha!



2010-06-09 @ 14:07:06
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback