Söndagsmiddag :)




Söndagens middag bestog i dag av tortellini fylld med skinka och ost, med en grönsaksås med parmesan, vitlök, fetaost, bladspenat, morot, champinjon, paprika och körsbärstomat. Toppat med 22 månaders lagrad parmesanost från
Zeta.

Jag har fått chansen att buzza om parmesan från Zeta, vilket innebär att Buzzador väljer ut ett visst antal testpersoner som i det här fallet får testa parmesan från Zeta.
Jag fick hem två olika sorters parmesan från Zeta, en 14 månader lagrad och en 22 månader lagrad. På varm mat är den parmesanen som lagrats 22 månader klart godast och smakrikast. Parmesanen som är lagrad 14 månader passar perfekt till lite kallare rätter eller alltid egentligen :) MUMS!



Om någon vill bli medlem i Buzzador kan ni gå in här och anmäla er HÄR, emmasusanna är mitt användarnamn. Anger ni det när ni blir medlemmar så blir både ni och jag glada :)



Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ser gott ut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback